شما اینجا هستید

شهر خوب » ۵۰۰ کودک کار و خانواده معتادان متجاهر به کربلا اعزام می‌شوند
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، اظهار کرد: سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای اربعین تصمیم دارد تعدادی از قشر آسیب‌دیده اجتماعی را شامل کودکان کار، خانواده معتادان متجاهر و افرادی از این قبیل را به کربلا اعزام کند.

وی تصریح کرد: از افراد فوق به صورت داوطلبانه دعوت کرده‌ایم تا در صورت تمایل، به مناسبت برگزاری مراسم اربعین حسینی به کربلا اعزام کنیم؛ البته اعزام این افراد به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما از کودکان کار برای اعزام به کربلا ثبت‌نام کرده‌ایم و چند کاروان از این عزیزان که زائر اولی هستند برای اربعین حسینی به کربلا اعزام خواهند شد.

احمدی‌صدر در ادامه تأکید کرد: در گام اول حدود ۵۰۰ نفر از کودکان کار و خانواده معتادان متجاهر و سایر اقشار آسیب‌دیده به اربعین به کربلا راهی می‌شوند، چراکه همه این عزیزان هم شرایط مناسبی را ندارند که به این سفر بروند.

وی همچنین یادآور شد: همه هزینه سفر اربعین ۵۰۰ کودک کار و خانواده اقشار آسیب دیده‌ای که به کربلا اعزام می‌شوند را سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پرداخت می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب