شما اینجا هستید

شهر خوب » تجلیل ویژه دکتر احمدی صدر از خبرنگار جانباز صدا و سیما در نشست خبری با اصحاب رسانه
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، دکتر احمدی صدر ضمن تبریک ویژه روز خبرنگار و همچنین روز جهانی عکاس، از “حمید بهمنی” خبرنگار و فیلمبردار جانباز عرصه رسانه تجلیل کرد.

دکتر احمدی صدر گفت: آقای “بهمنی” گزارشگر خوب صدا و سیما و رزمنده دلاور  در انفجاری که در جریان جنگ آمریکا با عراق رخ داد جانباز شد. آمریکایی که داعیه دار حقوق بشر و تمدن نوین جهانی است و خبرنگار رسمی یک کشور را مورد تعرض گلوله های خود قرار می دهد و به چشم های بینای وی آسیب وارد می کند. از همین رو ما دست این خبرنگار را که جانباز ۸ سال دفاع مقدس نیز هست، می‌بوسیم.

احمدی صدر افزود: امروز ثمرات منفی جنگ آمریکا را می بینیم و اتباعی که در کشور ما حضور دارند، همه اثر حملات آمریکا به خاک کشورهای افغانستان و عراق هستند که به آسیب های اجتماعی در کشور ما تبدیل شده اند و حالا ما باید در این خصوص پاسخگو باشیم.

“بهمنی” که گزارشگر و فیلمبردار صدا و سیما است، سال ها در عرصه های مختلف خبری و بین المللی حضور داشته و سابقه تهیه گزارش از ۸ سال جنگ تحمیلی را نیز در پرونده خبری خود دارد، در جریان حمله آمریکا به خاک عراق برای تهیه گزارش به شهر بصره رفته بود که با موج انفجار آمریکایی ها، بینایی خود را از ناحیه دو چشم از دست داد و همچنین از لحاظ تنفسی دچار مشکلات ریوی شد و به درجه رفیع جانبازی نائل گردید.

گفتنی است نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، فرصت مغتنمی بود تا از این خبرنگار و گزارشگر جانباز، تجلیل به عمل آید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب