شما اینجا هستید

اسلایدر » آغاز تماشایی تازه برای «شب‌آهنگی ۳»

به گزارش سرای امید، در این قسمت که با حضور زانکو خواننده پرطرفدار این روزها آغاز شد، مسابقه خانم‌ها که در فصول قبل «شب‌آهنگی» گاه در برنامه وجود داشت و نظرات مثبتی را جلب کرده بود، برگزار شد و اتفاقا جذاب و بامزه به سرانجام رسید.
در این ویژه‌برنامه فرهاد آییش هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون به عنوان مهمان حاضر شد و به بیان خاطراتی جالب و شنیدنی از زندگی شخصی‌اش با همسرش مائده طهماسبی پرداخت؛ از خواستگاری و ازدواج تا اخلاقیات. با این حال بخش اعظم این گفت‌وگو درباره غذا پختن و قهوه خوردن بود که با چالش‌های برنامه نیز تناسب داشت. آهنگی در تمام طول مدت گفت‌وگو با آییش، به سان یک استاد با او برخورد کرد و در عین اجرای شوخی‌های فراوان خصوصا با زندگی خانوادگی آییش، اما آن را مؤدبانه طرح می‌کرد تا جایی که هم تماشاگران و آییش بارها خندیدند و هم مخاطبان معذب نشدند. در اتفاقی جالب، چالش ترس «شب‌آهنگی» دو بار برای آییش اجرا شد و در مرتبه دوم، او یقه روح را که قرار بود بترساندش، گرفت!
فرهاد آییش البته انتخاب مناسبی برای حضور در قسمت اول «شب‌آهنگی» بود، چراکه با حامد آهنگی زوج جذابی را تشکیل دادند و حتی در یکی از چالش‌ها، مجری را به نحوی تماشایی غافلگیر کرد.
سازندگان این برنامه، سعی کرده‌اند تا با تکرار بعضی عناصر دو فصل پیشین خصوصا در بازی با تماشاگران، هویت «شب‌آهنگی» را که بیم آن می‌رود شبیه به «دورهمی» شبکه نسیم شود، حفظ کنند و در این مسیر، البته با جزییاتی مثل تغییر دکوراسیون از استودیو به جایی شبیه به خانه و برخی نکات دیگر، به محتوا تشخص ببخشند.
«شب‌آهنگی» در عین حال که در بخش زیادی از زمان برنامه، مشتمل بر یک گفت‌وگوی دونفره میان مجری و مهمان است، اما خوش‌ریتم، سرحال و روپا دیده می‌شود و برای قشر بزرگی از تماشاگران دنبال‌کردنی است. کمتر کسی از بینندگان این برنامه، در مدت زمان ۹۰ دقیقه‌ای این محصول، خسته شده و ترجیح می‌دهد باقی برنامه را تماشا نکند.
«شب‌آهنگی» بار دیگر نشان می‌دهد حامد آهنگی با حاضرجوابی، بامزگی ذاتی و ایده‌های جذاب در لحظه، ظرفیتی بیش از یک مجری صرف دارد و شاید لقب «شومن» برازنده اوست. او همچنان در فصل سوم نیز برگ برنده اصلی برنامه «شب‌آهنگی» به شمار می‌رود و با حضوری شیرین و بامزه و همچنین شوخی‌های خنده‌دار، مخاطب علاقمند به طنز و شوخی را در سنین مختلف راضی می‌کند. باید دید آیا قسمت‌های بعدی فصل سوم این برنامه هنوز هم در همین حد نظر مثبت بینندگان را جلب می‌کنند؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب