شما اینجا هستید

اسلایدر » خروج یک هزار و ۵۹۳ کودک کار شهر تهران از چرخه آسیب

به گزارش سرای امید، احمد احمدی صدر درخصوص آخرین وضعیت ساماندهی کودکان کار شهر تهران به خبرنگار ایرنا، گفت: هفت هزار کودک کار و خیابان در شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفته اند که برای همه آنها پرونده تشکیل شده و به همت ۳۴ مرکز پویاشهر تهران خدمات گوناگونی به ویژه در حوزه آموزش به آنها ارائه شده است.

وی افزود: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری با اقدامات حمایتی انجام شده، یک هزار و ۵۹۳ کودک کار و خیابان از چرخه آسیب خارج شده که ۳۳۳ نفر از چرخه کار سخت و یک هزار و ۲۶۰ نفر از چرخه آسیب بودند.

احمدی صدر ادامه داد: اینکه این کودکان از چرخه آسیب خارج شده اند به منزله این نیست که دیگر از خدمات مراکز پویاشهر برخوردار نیستند بلکه همچنان خدمات رسانی به آنها در مراکز پویاشهر ادامه دارد و تنها از شرایط فعالیت کار خارج هستند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این خدمات نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد و نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۰۰ درصدی را در زمینه خروج از چرخه آسیب کودکان کار و خیابان داشته است.

به گزارش ایرنا، موضوع ساماندهی کودکان کار یکی از مطالبات جدی شهروندان تهرانی است که در این زمینه مدیریت شهری با همکاری نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی تلاش دارد این افراد را از کف خیابان جمع آوری کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب