شما اینجا هستید

شهر خوب » اجرای پنجمین مرحله از طرح ساماندهی متکدیان شهر تهران
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، احمد احمدی‌صدر با اشاره به اجرای پنجمین مرحله از طرح ساماندهی متکدیان شهر تهران از ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه اظهار کرد: این طرح در مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی شهر تهران و با مشارکت دستگاه‌های مسئول در این حوزه اجرا شد.

وی در تشریح جزئیات طرح گفت: این طرح که از دی ماه سال گذشته و با همکاری دستگاه‌های عضو مجتمع فوریت‌ها آغاز شده، در سال جدید با جدیت بیشتری ادامه یافته و تا پایان سال نیز تداوم دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: محوریت برگزاری طرح با شهرداری تهران است و گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی نسبت به ساماندهی متکدیان اقدام می‌کنند و پس از انتقال آن‌ها به محل مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی، فرآیند غربالگری و سپس ساماندهی این آسیب‌دیدگان اجتماعی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمتع فوریت‌های خدمات اجتماعی مکانی برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول در زمینه ساماندهی متکدیان شهر تهران است، افزود: طرح‌های ماهانه جمع‌آوری متکدیان تحت مدیریت این مجتمع انجام شده و تاکنون نتایج مثبتی زیادی به همراه داشته است.

احمد‌ی صدر افزود: این طرح به صورت یک هفته در ماه و از ساعت ۱۴ الی ۲۲ اجرا می‌شود و شهرداری تهران به عنوان محور برگزاری آن با به‌کارگیری همه توان در راستای آسایش شهروندان تلاش می‌کند.

به گزارش تسینم، مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، با مشارکت ارگان‌هایی چون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، ثبت احوال، نیروی انتظامی، دادگستری، اداره کل اتباع و سایر دستگاه‌ها تحت نظارت استانداری و فرمانداری تهران در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب