شما اینجا هستید

اسلایدر » برپایی نخستین پایگاه سیار «پویاشهر» ویژه کودکان کار در گودهای تفکیک پسماند پایتخت

به گزارش سرای امید، احمد احمدی صدر با اعلام این خبر گفت: با هدف آموزش و تحصیل ویژه کودکان کار نخستین پایگاه سیار پویاشهر در گود تفکیک پسماند با مشارکت یکی از سمن‌ها (تشکل‌های مردم نهاد) و شهروندان داوطلب در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شده است.

وی هدف از برپایی این پایگاه سیار پویاشهر را ارائه خدمات به آن دسته از کودکان آسیب دیده اجتماعی که امکان دسترسی به ۳۶ مرکز پویاشهر (مراکز آموزش، استعدادیابی و توانمندسازی) شهر تهران را ندارند، عنوان کرد.

برگزاری کلاس‌های سودآموزی برای کودکان و نوجوانان کار بازمانده از تحصیل

احمدی صدر افزود: در این پایگاه برای تمامی کودکان و نوجوانان کار که بازمانده از تحصیل هستند، کلاس‌های سودآموزی برپا می شود. همچنین لوازم تحریر و کتب مورد نیاز درسی نیز برای آموزش به شکل رایگان فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با تأکید بر اینکه در پایگاه سیار «پویاشهر» خدمات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، مشاوره مددکاری، خدمات درمانی، معیشتی و… ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش از راه اندازی پایگاه سیار پویاشهر ویژه مناطق جنوب شهر، اقدامات کارشناسی از سوی اداره پیشگیری از آسیب‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی صورت گرفته و با توجه به نیازسنجی محیطی، شاهد راه‌اندازی این پایگاه هستیم.

در هفته‌های گذشته با مشارکت معاونت حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و یکی از سمن‌ها، بسته‌های معیشتی نیز در این محله‌ها بین کودکان کار و خیابان توزیع شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب