شما اینجا هستید

اسلایدر » واردات خودروهای کارکرده منجر به ریزش قیمت‌ها و تنظیم بازار می‌شود

به گزارش سرای امید، «سعید موتمنی» افزود: این موضوع حتی به نفع خودروساز نیز هست، زیرا وقتی شاهد ورود خودروهای مختلف از برندهای گوناگون باشند، به فکر ارتقای کیفی تولیدات خود افتاده و شرایط فروش شان را بهتر خواهند کرد.

این مقام صنفی ادامه‌داد: در ادامه، شاهد تاثیرگذاری بر خودروهای مونتاژی و داخلی نیز خواهیم بود و انتظار می‌رود با تاثیرگذاری روانی، شاهد کاهش فاصله قیمتی بازار و کارخانه بین پنج تا ۲۰ درصد باشیم.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته از آنجایی که نیاز بازار به خودرو تامین نشد، شاهد تبدیل شدن آن از یک کالای مصرفی به سرمایه‌ای بودیم و بسیاری افراد با هدف حفظ ارزش پول شان در برنامه های قرعه‌کشی و فروش خودروسازان شرکت می‌کردند؛ اما در صورتی که فاصله قیمتی به پنج تا ۲۰ درصد برسد، دیگر افراد سراغ بازار خودرو برای سرمایه گذاری نخواهند آمد.

موتمنی بیان‌داشت: در سال‌های گذشته، شرایط بازار و رکود سنگین حاکم بر آن سبب شده بود تا حتی افراد برای تبدیل به احسن کردن خودرو نیز مراجعه نکنند و با وجود افزایش همه روزه قیمت‌ها، اما در عمل مشتری وجود نداشت.

وی خاطرنشان‌کرد: به‌طور قطع با واردات خودروهای کارکرده و به اصطلاح دست‌دوم، مشتریان قدرت انتخاب بیشتری خواهند داشت، بازار جان تازه‌ای خواهد گرفت و خرید و فروش‌ها رونق می‌گیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب