شما اینجا هستید

خبر خوب اقتصادی » خبر خوش نماینده مجلس به فرهنگیان درباره واریز پاداش پایان خدمت

به گزارش سرای امید، عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری های مستمری برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انجام شد، گفت: پس از پیگیری از وزارتخانه های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره این مشکل در سازمان برنامه و بودجه است.

وی  ادامه داد: پس از اینکه سازمان برنامه و بودجه توجهی به مکاتبات و تذکرات نمایندگان نداشت، با معاون اول رئیس جمهور و شخص  رئیس جمهور مکاتبه کردم. آقای مخبر دستور اقدام را صادر کرد و رئیس دفتر رییس جمهور نیز دستور بررسی و اقدام دادند ولی بعد از گذشت مدت زیادی همچنان این موضوع انجام نشده است. معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز پیرو نامه‌ام با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد مکاتبه کرد، ولی نتیجه ای نداد.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه به تعبیری عنوان می کند اعتبار و پول لازم را ندارد. ما هم از ابزارهای نظارتی همچون تذکر و مکاتبه استفاده کردیم ولی نتیجه ای حاصل نشد، بنابراین با همکاری سایر نمایندگان، اعمال ماده ۲۳۴ (شکایت) علیه سازمان برنامه و بودجه را کلید زدیم.

مقتدایی افزود: با پیگیری ها مطلع شدیم که پرداخت آغاز شده و استان به استان درحال واریز است. با خزانه داری کل کشور صحبت کردم و واریز ها برحسب استان درحال انجام است و تاکنون تعداد قابل توجهی از استانها واریز شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب