شما اینجا هستید

شهر خوب » بی سرپناهان مددسراهای شهر تهران رایگان درمان می شوند
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، دکتر احمد احمدی صدر اظهار داشت: یکی از اقدامات سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی توجه به موضوع درمانی مددجویان مراکز تحت پوشش است؛ که در دو سال اخیر اقدامات گسترده ای در حوزه درمان بیماری و بهبود از اعتیاد صورت گرفته است.

وی افزود: بخشی از مددجویان که در حوزه درمان بیماری شان اقدام شده است سن و سال بالا دارند که باهمکاری بسیار خوب مراکز درمانی این خدمات ارائه می شود.

دکتر احمدی صدر ادامه داد: تنها در یک مددسرا ویژه بانوان به همت مددکاران برای بیش از ۳۰ نفر از مددجویان امورات درمانی دندانپزشکی ارائه شده که بخشی از این خدمات شامل دندان مصنوعی بوده است که باهمکاری بسیار مناسب یک مرکز درمانی با مددکار این سازمان صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: واحد مددکاری مراکز درمانی نیز در خصوص درمان بیماران بی سرپناه که از طریق مددکاران مراکز سازمان معرفی می شوند همکاری مناسبی انجام می دهند.

وی افزود: این آمادگی از سوی سازمان برای خدمات رسانی درمانی به بی سرپناهان توسط شهروندان، خیران و موسسات خیریه و مجموعه های درمانی وجود دارد و این همکاری از طریق معاونت حمایت ها اجتماعی سازمان و مددکاران مددسراها انجام خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب