شما اینجا هستید

اسلایدر » زمین رایگان به ۲۵۰۰ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در تهران واگذار شد

به گزارش سرای امید،در آستانه میلاد با سعادت پیامبر رحمت (ص) به ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در استان تهران زمین واگذار شد.

تعداد قطعات زمین واگذاری شده یک‌هزار و ۷۲ قطعه خواهد بود که این قطعات در شهرهای پیشوا، اسلامشهر، رباط کریم، فیروزکوه، پاکدشت دماوند و پرند ساماندهی شده است.

همچنین از ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده مشمول در شهرستان‌های پیشوا (۸۰۰ خانواده)، اسلامشهر و رباط کریم (۷۲۵ خانواده)، فیروزکوه (۴۰۰ خانواده)، پاکدشت (۳۰۰ خانواده)، دماوند (۳۵ خانواده) و پرند (۲۴۰ خانواده) زمین دریافت خواهند کرد.

تامین ۱۰ میلیون متر مربع اراضی برای طرح جوانی جمعیت از ابتدای سال

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در این مراسم با اشاره به تامین ۱۰ میلیون متر مربع اراضی برای خانواده‌های دارای سه فرزند و در  قالب طرح جوانی جمعیت از ابتدای امسال تاکنون، گفت: در مراسمی که امروز برگزار شد به ۲هزار و۵۰۰  خانواده‌  دارای سه فرزند و بیشتر یک‌هزار و ۷۲ قطعه در سطح شهرستان های استان تهران واگذار می شود.

«حسین جنتی» افزود: این  اراضی رایگان است و طبق  دستور رئیس جمهور در استان تامین شده است.

وی اضافه‌کرد: در استان تهران با توجه‌ به مشکلات و محدودیت های که وجود دارد تامین زمین به سختی انجام می‌شود، اما از ابتدای امسال نزدیک به ۱۰ میلیون متر مربع اراضی با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و در کمیسیون های مختلف و زیربنایی و شورای عالی معماری و شهرسازی تامین شده است.

وی با بیان اینکه این زمین ها قطعه بندی شده است، بیان داشت: با تدبیر ویژه و دستور رهبر معظم انقلاب، طرح جوانی جمعیت به قانون تبدیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه در پویش های بعدی  هم آمادگی داریم و برای بقیه افراد که ثبت نام کردند اراضی تامین می شود، ادامه‌داد: همچنین در طرح نهضت ملی مسکن آمادگی داریم و برای آن دسته از افرادی که تایید نهایی شده و متقاضی موثر هستند، عملیات ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن  آغاز شده است.

آیین اعطای قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت (طرح پویش پیامبر رحمت) در استان تهران امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر مسوولان در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب