شما اینجا هستید

شهر خوب » درس آموزه‌های سیل امام زاده داوود به پله نقد نخبگان و مدیران شهری رسید
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، احسان شریفی شهردارمنطقه درنشست تخصصی درس آموزه های سیل امامزاده داوود(ع)، گفت: این نشست تخصصی ویژه تجربه نگاری درس آموزه های سیل امامزاده داوود(ع)، روز ۹ مرداد در در سالن جلسات ستاد بحران این منطقه، با حضور روسای ادارات خدمات رسان منطقه‌ای و مدیران شهری برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست انتقال تجربه و دانش عملیاتی-مدیریتی ناشی از وقوع حادثه سیل امامزاده داوود(ع) بود. همچنین  تجربه نگاری حادثه، مدیریت دانش، ترسیم ماتریس swot، هم افزایی در زمان وقوع حوادث احتمالی مشابه و کاهش مخاطرات و افزایش تاب آوری از دیگر اهداف  مورد انتظاراین نشست در آینده است.

شریفی ادامه داد: در این نشست که به میزبانی شهرداری منطقه ۵ برگزار شده بود، روسا و نمایندگان دستگاه های اجرایی که سال گذشته در حادثه تلخ سیل امام زاده داوود برای امداد و خدمات رسانی به اهالی آن محدوده حضور داشتند تجارب خود را به اشتراک گذاشته و نقاط قوت و ضعف اقدامات صورت گرفته، مرور و بررسی شد.

محمدباقر فرهند مدیر روابط عمومی منطقه از مستند سازی تجربیات بدست آمده از حادثه سیل سال گذشته بعد از این نشست خبر داد و گفت: پس از احصاء نکات ارزنده از بیانات مطروحه در این نشست، کتاب تجربیات سیل نگاشته خواهد شد، همچنین فیلم مستند و آموزشی درس آموزه های سیل  و تهیه طرح درس آموزشی جهت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تهران از برون دادهای این نشست تخصصی خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ حاضرین جلسه علاوه بر بیان اقدامات و فعالیت‌های مرتبط با حادثه سیل مذکور در این نشست، به صورت مکتوب نیز به نگارش تجارب خود در قالب کاربرگ‌هایی که از قبل طراحی شده بود،   پرداخته و درخلال نشست به صورت فردی از ایشان مصاحبه شفاهی و تصویری صورت گرفت تا در مراحل بعدی این تجارب مدون شود.

همچنین؛ حادثه تلخ سیل امامزاده داوود (ع) سال گذشته در نیمه شب ششم مردادماه اتفاق افتاد که خسارات جانی و مالی به همراه داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب