شما اینجا هستید

شهر خوب » ثبت بیش از یک میلیون سفارش در «آچاره»
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، محمود انصاری معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ضمن تشکر از مجموعه کارآفرین آچاره گفت: در روز بیش از صد هزار نفر از طریق آچاره روزی کسب می‌کنند و نان حلال سر سفره خود می‌برند.

او ادامه داد: سال‌ها قبل مراکزی در تهران بود با عنوان سازماندهی کارگران فصلی، آن روزها صحبت از این شد که شرایطی فراهم کنیم تا دوستان از منزل بتوانند کار پیدا کنند، اما این ایده برای عده‌ای عجیب بود، حالا آچاره بنا را روی این ماجرا گذاشته، شرایطی را فراهم کرده که همه بتوانند هنرشان را به کار بگیرند.

بهمن امام مدیر آچاره نیز در این مراسم گفت: وجه تمایز انسان‌ها با سایر موجودات کار است، کار ستایش شده است به‌قدری‌که یک روز در تقویم برای قدردانی از کسانی‌که کار می‌کنند به‌نام روز کارگر نامگذاری شده است. ما هم به این وجه تمایز احترام گذاشتیم و تلاش کردیم در آچاره فرصتی را ایجاد کنیم که همه اشتغال داشته باشند.

این کارآفرین افزود: ما بیش از ۲ میلیون کاربر داریم و آچاره چهار سال متوالی جزو اپلیکیشن های برتر سال شد. نکته‌ دارای اهمیت بالاترین سفارشی است که سال گذشته به مبلغ یک میلیارد تومان در آچاره ثبت شد. ضمن اینکه ما سال گذشته بیش از یک میلیون سفارش داشتیم، همچنین تمامی خدمات تعمیر و نگهداری مربوط به دانشگاه صنعتی شریف و خوابگاهش هم با ما بود.

مدیر آچاره درباره هدف آچاره برای گسترش کسب و کار گفت: تا کنون حدود صد هزار نفر از طریق این اپلیکیشن مشغول به کار شدند و ما امیدواریم در سال‌های آینده این صد هزار شغل به ایجاد یک میلیون شغل برسد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب