شما اینجا هستید

اسلایدر » تلاش برای دریافت معوقات صندوق ذخیره فرهنگیان تا پایان سال

به گزارش سرای امید، حمیدرضا رضا نجف پور کردی  در پاسخ به این سوال که چه تدبیری برای معوقات دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان اندیشیده شده است، گفت: دولت معوقات مختلفی به صندوق دارد؛ یکی معوقات سال‌های گذشته دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان است که در طرح کلی احیای بانک سرمایه تعیین تکلیف شده است بیش از ۳ هزار میلیارد تومان در این طرح وجود دارد.

وی با اشاره به مطالبات قطعی نشده امسال صندوق از دولت گفت: برای این معوقات هم مذاکراتی در قالب یک مدل اقتصادی با مراجع مربوطه صورت گرفته است که این هم به موازات طرح قبلی پیگیری می‌شود و امیدواریم تا پایان امسال این مطالبات وصول شود.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: یک بخش دیگری از مطالبات ما را نمی‌توان در قالب بودجه برای آن سهمی در نظر گرفت یا بابت این معوقات در بودجه ردیفی در نظر گرفته شود و در احکام بودجه نیامده است. در این خصوص مذاکراتی را با نمایندگان مجلس و دولت داشتیم. موافقتش را هم گرفتیم تا چارچوبی که می‌توان در قالب احکام دائمی بیاید انجام دهیم. امیدواریم در بودجه امسال برای صندوق ذخیره فرهنگیان در نظر گرفته شود.

وی در پاسخ به این سوال که میزان معوقات قطعی امسال چقدر است؛ گفت: منطق و مدل معوقات صرفاً همان اساسنامه صندوق است. معلم هر میزان که در صندوق برای سهم خودشان را واریز کند دولت مکلف است به همان میزان در صندوق واریز کند؛ لذا معوقات و تعهدات دولت متغیر است و نمی‌توان مبلغ معینی برای آن در نظر گرفت اما مهم این است که در قالب بودجه قطعی دولت مشخص و مطالبه شود تاکنون چنین موضوعی نبوده است و امیدواریم تا پایان امسال این معوقات دریافت شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب