شما اینجا هستید

شهر خوب » برگزاری مراسم عزاداری ۲ هزار نفری “کودکان ایران” در برج میلاد
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، دکتر احمد احمدی صدر در حاشیه برگزاری هیئت عزاداری “کودکان ایران” به مناسبت اربعین حسینی و ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) در سالن همایش های برج میلاد گفت: در راستای برنامه های تربیتی، آموزشی و استعدادیابی کودکان عزیز و فرزندان آینده ساز ایران، برنامه های متنوعی را اجرا کردیم که از جمله می‌توان به مراسم سوگواری سالار شهیدان در ماه محرم الحرام و ماه صفر، اربعین حسینی و ایام سوگواری پایان ماه صفر اشاره کرد.

وی ادامه داد: برنامه های زیادی را برای عزاداری فرزندان عزیز ایران در نظر گرفته ایم که یکی از آنها مراسم عزاداری “کودکان ایران” در سالن همایش های برج میلاد بود که به یاری خدا با حضور بیش از ۲ هزار نفر از این کودکان عزیز برگزار شد.

دکتر احمدی صدر خاطر نشان کرد: باید به این نکته توجه کنیم که کشتی حضرت سیدالشهدا(ع)، سفینة النجاة است و بزرگترین وسیله قرب الهی که باید به آن توجه داشته باشیم. زیرا این فرزندان زیر  پرچم اهل بیت و در کنار اخلاق، مسیر متعالی را طی می کنند و لازم است تا به عنوان آینده سازان کشور مورد توجه قرار گیرند چراکه این کودکان، سرمایه های کشورند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: امروز با حضور پرشور جمعیت ۲ هزار نفری “کودکان ایران”، مراسم سوگواری برگزار شد زیرا معتقدیم این قبیل برنامه ها، کودکان را هر چه بیشتر با اهل بیت عصمت و طهارت آشنا می کند از همین رو امیدوارم خداوند متعال عنایت بکند که خدمتگزار بیشتر این کودکان باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب