شما اینجا هستید

اسلایدر » ارائه خدمات شبانه روزی به آسیب دیدگان اجتماعی در روزهای گرم تابستان

به گزارش سرای امید، دکتر احمد احمدی صدر در این باره گفت: ۲۰ مددسرای شهر تهران با ظرفیت ۲هزار نفر به شکل ۲۴ ساعته پذیرای تمامی آسیب دیدگان اجتماعی پایتخت هستند.
وی افزود: با افزایش شدید دمای هوا، کارکنان مددسراهای پایتخت ارائه خدمات به شکل ویژه را در دستور کار قرار داده اند و سیستم های سرمایشی و خنک کننده و همچنین سه وعده غذا در تمامی مددسراها برای مددجویان مهیا است.
احمدی صدر ادامه داد: تأمین آب برای استحمام در این مراکز فراهم شده تا در روزهای گرم تابستان، آسیب دیدگان اجتماعی بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی می توانند در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب در سطح شهر، برای حفظ سلامتی آنها در روزهای گرم آتی با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکاران ما در گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر در کوتاه ترین زمان ممکن این افراد را به مددسراها انتقال دهند.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمدی صدر در پایان عنوان کرد: گشت های ویژه حامی شهر برای شناسایی و هدایت افراد بی خانمان به مددسراها در حال رصد لحظه ای معابر پایتخت هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب