شما اینجا هستید

اسلایدر » آمادگی بزرگ‌ترین “پارک علم و فناوری” برای برگزاری تورهای علمی “راهیان پیشرفت”

به گزارش سرای امید، مجتبی جباری‌پور؛ مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس اظهار کرد: با تأکید حجت‌الاسلام رئیسی؛ رئیس‌جمهور کشورمان مبنی بر حضور دانش‌آموزان در فضای پارک‌های علم و فناوری و مشاهده پیشرفت‌ها، دستاوردها و افتخارات کشور، پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پارک فناوری کشور آمادگی خود را به ‌منظور همکاری و میزبانی از این برنامه‌ها به صورت رسمی اعلام می‌دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه قصد دارد نخستین اردوهای راهیان پیشرفت را به‌صورت رسمی در هفته پژوهش و فناوری در محل پارک فناوری پردیس برنامه‌ریزی و اجرا کند.

جباری‌پور گفت: این مجموعه با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم در حوزه آموزشی از جمله موزه علوم و هوانوردی و پارک فن‌آموز، شرایط مناسبی را برای بازدید دانش‌آموزان مهیا کرده است.

گفتنی است، در حال حاضر در مجموعه پارک فناوری پردیس بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور با بیش از ۸۰۰۰ متخصص و فارغ‌التحصیل دانشگاهی، ۱۹۰۰ محصول و خدمات فناورانه را تجاری و وارد بازار کرده‌اند. شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰، بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ میلیارد ریال محصولات و خدمات فناورانه خود را به فروش رسانده‌اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب