شما اینجا هستید

برگزیده » پرداخت ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض به مشاغل آسیب دیده از کرونا

به گزارش سرای امید، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به منظور کمک مالی به کسب و کار‌های خرد و آسیب دیده مددجویان این نهاد اظهار کرد: از این اقدام به موقع اساتید بسیجی خدا را شاکرم. کار ارزشمندی برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.

او با بیان اینکه یکی از رسالت‌های کمیته امداد اشتغال خانگی است، گفت: ما اعتقاد داریم با این نوع اشتغال می‌توان بخشی از معضل بیکاری را به خصوص برای زنان سرپرست خانوار حل کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه این نیتی که برای اشتغال خانگی دارید بسیار مهم است و کمیته امداد هم در کنار شما اقدامات لازم را انجام می‌دهد، افزود: اگر کارفرمایان ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کنند، ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از سوی کمیته امداد به آن‌ها پرداخت می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه ما در هفته اکرام قرار داریم و شهروندان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به افراد یتیم در هر شهرستانی که صلاح می‌دانند کمک کنند، ادامه داد: کمیته امداد در حال حاضر ۷۱۰ هزار و ۲۹۵ حامی فعال دارد که حدود ۲۹۴ هزار یتیم را حمایت می‌کنند و تنها در سال گذشته ۹۱۱ میلیارد تومان این خیرین به افراد یتیم کمک کردند و در حال حاضر نیز ۲۴ هزار و ۴۳۲ یتیم داریم که برای آن‌ها به دنبال حامی هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در مقابله با کرونا نیز تعدادی از افراد تحت پوشش کمیته امداد شغل خود را از دست دادند و با کمک‌هایی که از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به کمیته امداد شده است، توانستیم بخشی از مشکلات آن‌ها را حل کنیم.

او تصریح کرد: با این کمک‌ها و بررسی‌های صورت گرفته به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند و به دلیل شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند و با مشکلاتی مواجه هستند ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب