دسته: خبر خوب هنری

کنسرت رضا صادقی برای کودکان کار

به همت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و برج میلاد ۱۳۰۰ کودک کار و خیابان در کنسرت رایگان رضا صادقی خواننده محبوب کشورمان حضور می یابند.

آغاز تماشایی تازه برای «شب‌آهنگی ۳»

«شب‌آهنگی» کاری از حامد آهنگی در پلتفرم فیلم‌نت که دو فصل آن تاکنون پخش شده، از چهارشنبه‌شب بار دیگر به این پلتفرم بازگشت و با ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت روز پدر، به انتشار رسید.

۱۰۰۰ نوبت کنسرت در کمتر از ۲ ماه

تعداد اجراهای زنده موسیقی در کمتر از ۲ ماه اخیر درحالی به عدد هزار رسیده که این عملکرد نشانه‌های بسیار روشنی مبنی بر شرایط فعلی خوب موسیقی و امیدواری نسبت به آینده این هنر در کشور می‌دهد. اتفاق‌های خوبی در حال رخ دادن است که استمرار چنین روندی خلاهای موجود را بیشتر نشان و انگیزه‌ها برای رفع این مشکلات را به نوبه خود افزایش می‌دهد.

همکاری رامبد جوان با ستارگان سینما در «زودپز»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور این روز‌ها در سکوت خبری ادامه دارد.

راغب:صدایم وقف امام‌حسین ( ع) است

مصطفی راغب خواننده موسیقی پاپ در گفت‌و‌گو با «ایران» از‌کنسرت «چهارپایه‌عشق» می‌گوید.

ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر خبر داد که بعد از مدت‌ها پیگیری و تلاش، پروانه پایان کار ساختمان جدید این خانه صادر شده است.

کارگردان ایرانی اولین برنده زن جایزه اصلی جشنواره ترانسیلوانیا شد

فیلم «مثل ماهی روی ماه» به کارگردانی درناز حاجی‌ها برنده جایزه برتر جشنواره فیلم ترانسیلوانیا ۲۰۲۳ شد.

آلبوم موسیقی مجید انتظامی پس از دو دهه منتشر شد

آلبوم موسیقی متن سریال «آواز مه» به آهنگسازی مجید انتظامی از جمله مجموعه‌های تازه منتشرشده از سوی این هنرمند باسابقه موسیقی کشورمان است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بازیگر زن «سقوط» جایزه بین‌المللی گرفت

الناز ملک که بازی در سریال «سقوط» به شهرت رسید، جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر مونودرام تونس را از آن خود کرد.

فروش ۱۰۴ میلیاردی سینماها در فروردین/ افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته

فروش کل سینماهای کشور در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان رسیده که سهم فروش ۴۰ سینمای پرفروش کشور نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان بوده است.

۵ نکته در باب فروش خوب «فسیل»/ آیا رکورد «هزارپا» و «مطرب» شکسته می‌شود؟

گیشه «فسیل» در شرایطی از مرز ۵۱ میلیارد تومان فراتر رفته و موفق به جذب حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار مخاطب شده که این آمارها طی ۲۴ روز رقم خورده.۲۴ روزی که ۱۷ روز آن در ماه رمضان بوده و ۵ روز نیز با ایام پایانی سال تلاقی پیدا کرد که در هر دو بازه، روند استقبال از سینماها، عموما با رخوت همراه است.

محمد معتمدی: با تزریق امید و کارهای اصیل شرایط بهبود پیدا می‌کند

خواننده آلبوم «مناجات‌خوانی» گفت: برای فرهنگ این جامعه کارهای نکرده زیاد داریم، امکاناتش بوده اما کارهای تاثیرگذاری نکردیم، کم رونق شدن یا منقرض شدن مناجات‌ها یکی از اتفاق‌هایی است که با آن مواجه هستیم.

راهیابی دو فیلم ایرانی به جشنواره فیلم کودکان هندوستان

فیلم‌های کوتاه «پرنده‌های سارا» و «هیچکس خانه نیست» به کارگردانی میثم شمسی در دوازدهمین ‌دوره جشنواره فیلم‌های کودکان هندوستان (ICFF ) حضور دارند.

دومین اکران مردمی «پوست شیر» با حضور عوامل سریال

دومین اکران مردمی سریال «پوست شیر» با حضور علیرضا کمالی، ژیلا شاهی و برادران محمودی رقم می‌خورد.

“رضا صادقی” به نفع زلزله‌زدگان خوی روی استیج می‌رود

خواننده شناخته شده موسیقی پاپ در صفحه شخصی خودش از کنسرتی خبر داد که می‌خواهد به نفع زلزله‌زدگان شهرستان خوی برگزار کند.

سرای امید | سایت خبرهای خوب