شما اینجا هستید

اسلایدر » یاسر به آرزویش رسید/کودک کار صاحب دوچرخه شد

به گزارش سرای امید، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران پیش از این در راستای تعامل دو مجموعه شهری و آموزشی به اهدای دوچرخه در مدارس ابوریحان، وارثان حسین(ع)، سلمان فارسی و امام خمینی در این منطقه پرداخت و چندی پیش نیز به روستای نیالا در گلوگاه مازندران سفر کرده و به آرزوی دیرینه چند کودک این روستا پایان داد.
این روزها که رکاب‌زنی در بسیاری از شهرها و استان‌ها به یک فرهنگ تبدیل شده است؛ فرهنگ‌سازی دوچرخه‌سواری در روستای دورافتاده مازندران و در روستای نیالا از ایده‌ یک مدیر آموزگار سرچشمه گرفته است؛ ایده‌ای که اکنون به واقعیت تبدیل شده است و موجب شد تا چهار دانش‌آموز روستای نیالا این روزها با دوچرخه در آرزوی بازگشایی مدارس باشند.این دانش آموزان که از طرح اهدای دوچرخه شهردار منطقه ۱۷ مطلع بودند در نامه ای همراه با مدیر خود از محمود کلهری خواستند تا به آنها نیز دوچرخه ای اهدا شود که این خواسته توسط شهرداری منطقه ۱۷ تهران اجابت شد.
در ادامه برنامه اهدای دوچرخه، ظهر یکشنبه ۱۹ مرداد بنا به دستور محمودکلهری شهردار منطقه۱۷، یک دستگاه دوچرخه شهری نیز به یاسر احمدزاده ۱۲ ساله از شهریار ( کودک زحمتکش کار ) اهدا شد.
مجیدی نیا فرمانده بسیج منطقه۱۷ و حکمت مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به نمایندگی از محمود کلهری راهی شهریار شدند و پس از مراجعه به منزل این کودک دوست داشتنی یک دستگاه دوچرخه از سوی شهرداری منطقه ۱۷ به او اهدا کردند.
گفتنی است چندی پیش، یاسر کوچولو (کودک کار) نامه ای برای محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ ارسال کرده و در آن خواسته بود در صورت امکان به او یک دستگاه دوچرخه اهدا شود. کلهری نیز پس از خواندن نامه یاسر دستور داد هر چه سریعتر به خواسته این کودک زحمتکش جامه عمل بپوشانند و این هفته هم نمایندگان شهرداری منطقه۱۷ راهی شهریار شدند و یک دستگاه دوچرخه به این کودک کار اهدا کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب