شما اینجا هستید

اسلایدر » گزارش رسانه لهستانی درباره دختر فوتبالیست ایرانی

به گزارش سرای امید، سایت «گل ۲۴» لهستان با حسنا میرهادی ورزشکار جوان کشورمان که در رشته فوتبال فری استایل (حرکات نمایشی با توپ فوتبال) فعالیت می‌کند، مصاحبه‌ای انجام داده است.
در مقدمه این گفتگو آمده است:

حسنا میرهادی بازیکن فوتبال فری استایل است. این ورزشکار ۲۳ ساله در طول شیوع کرونا ویروس به دلیل قرنطینه ملی، مجبور به تمرین در پشت بام خانه خود شد.
میرهادی در معرفی خود به این رسانه لهستانی گفت: من ۲۳ سال سن دارم و در دانشگاه شریف ریاضی می‌خوانم. چهار سال است که در فوتبال فری استایل کار می‌کنم. قبلاً فوتبال بازی می‌کردم، اما مصدوم شدم و به حرکات نمایشی تغییر مسیر دادم. این یک ورزش گران قیمت نیست و شما نیازی به مربی ندارید. من برای اثبات خودم این رشته را شروع کردم. البته بازی کردن با حجاب کار سختی است، اما این چیزی است که من را از دختران دیگر متمایز می‌کند. وقتی من تازه کار بودم، همه شگفت زده می‌شدند و مرا جدی نمی‌گرفتند. با این حال، وقتی به تدریج حرفه‌ای شدم، آن‌ها شروع به حمایت از من کردند و مرا جدی گرفتند. همچنین بازخورد مثبتی از مردم دریافت کردم.

او ادامه داد: برای من مهمترین مسئله خانواده ام است که با کار‌های من موافقت کرده اند. در ابتدا عموم مردم نمی‌توانستند ورزش کردن زنی در پارک را بپذیرند. اکنون به دلیل تغییر جامعه و فرهنگ، مردم فوق العاده هستند و فکر می‌کنم بدون مشکل بتوانیم آموزش ببینیم.

میرهادی افزود: شیوع ویروس کرونا مزایا و معایب خود را دارد. در مورد مزایا، می‌توانم بیشتر در مورد حرکات خود صحبت کنم. متأسفانه به دلیل قرنطینه نتوانستم خانه را ترک کنم و مجبور شدم روی پشت بام تمرین کنم. علاوه بر این، این من را کمی از رقابت دلسرد کرد. امیدوارم که به زودی بتوانم در رقابت‌ها شرکت کنم.

او گفت: مهمترین آرزوی من برای دختران کشورم این است که اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشند. برای این کار، من در مدارس ابتدایی و متوسطه کار کردم تا به دختران نشان دهم که می‌توانند قوی باشند. امیدوارم بتوانم برای آن‌ها الهام بخش باشم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب