شما اینجا هستید

شهر خوب » کارمندان در شکوفایی و رشد یک نهاد تاثیر بسزایی دارند
نویسنده : محمود کلهری- شهردار منطقه 5 تهران

به گزارش سرای امید، هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر هفته دولت نام گرفته و روز ۴ شهریور به روز کارمند اختصاص می یابد. این روز بهانه ای برای پاسداشت فعالیت های کارمندان و ارج نهادن به خدمات این افراد درنقاط مختلف کشور و به خصوص خدمتگزاران مردم در شهرداری تهران است. شهرداری منطقه ۵ با تلاش، كوشش و همراهي كاركنان خدوم و صديق خود که در روزهای شیوع بیماری کرونا نیز دست از خدمت رسانی و انجام وظیفه بر نداشتند در جهت افزايش کیفی و کمی ارائه خدمات به شهروندان در طول فعاليت خود خدمات شایان و قابل توجهی را ارائه کرده است که در حوزه های گوناگون عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی، ترافیک، روابط عمومی و همچنین مسائل فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم تر مقابله با بیماری کرونا در ارائه خدمات به شهروندان و شنیدن نظرات مردم و حرکت بر مسیر رضایت آنها کوتاهی نکرده و با تمام توان تلاش نموده است.در منطقه ۵ همواره همکاران من با تلاش شبانه روزی در ساختن منطقه ای با شور و نشاط قدم برداشته و در راستای رضایت شهروندان عزیز فعالیت می کنند.
کارمندان در شکوفایی و رشد یک نهاد تاثیر بسزایی دارند و در حدود یکسالی که توفیق خدمت در منطقه ۵ را داشتم موفقیت هایی که توسط ارزیابی های گوناگون شهرداری تهران برای این منطقه حاصل شده بدون تردید مرهون زحمات همکاران عزیز در تمامی بخش های شهرداری منطقه ۵ است و بدون همراهی ، همکاری و همفکری کارمندان خدوم شهرداری امکان خدمت رسانی مناسب به شهروندان عزیز منطقه ۵ فراهم نبود.
فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریورماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به کارمندان پر تلاش شهرداری منطقه۵ تبریک عرض می کنم و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت تمامی فعالیتها و جلب رضای خداوند متعال و مردم عزیز شهرمان موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.
اميدوارم با ياري و همكاري شما عزيزان در مسیر توسعه و آباداني ، رشد و تعالي فعاليت‌هاي عمرانی، فرهنگی ، خدماتی و اجتماعی شهر موفق‌تر از گذشته حركت كنيم.

محمود کلهری- شهردار منطقه ۵ تهران

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب