شما اینجا هستید

اسلایدر » ورزشکاری که برای مردم جان هم می دهد/ رحیمی: در هر دمایی مبارزه می‌کنیم

به گزارش سرای امید، غلامرضا رحیمی پس از پایان کارش در مرحله تعیین رنکینگ ریکرو انفرادی مسابقات تیراندازی با کمان اظهار داشت: مسابقه خوب و سطح بالایی بود. مثل همیشه تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را کسب کرده و باعث افتخارآفرینی شوم.
وی که با صدرنشینی در مرحله تعیین رنکینگ و ارتقای رکورد پارالمپیک به مرحله بعدی رسید، خاطر نشان کرد: امیدوارم در رقابت‌های روزهای آتی باعث شوم که پرچم کشورم بالاتر از دیگر کشورها قرار بگیرد و نتایجی بهتر از امروز کسب کنم.
این کماندار کشورمان در واکنش به اینکه مردم انتظار کسب مدال دارند، گفت: ما قطعاً هرچه در توان داریم می‌گذاریم. البته دیگر رقبا هم تلاش و زحمت می‌کشند، اما سعی می‌کنیم عملکردی بهتر داشته باشیم.
رحیمی با اشاره به رقبای خود برای دستیابی به مدال پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، تصریح کرد: حریفانم از ژاپن، فرانسه، آمریکا و تایلند خیلی خوب هستند، اما سعی می‌کنیم از آنها بهتر و برتر باشیم.
وی در مورد رقابت در هوای گرم هم اظهار داشت: ما به عشق اینکه پرچم کشورمان بالاتر از پرچم دیگر کشورها باشد در هر دمایی مبارزه می‌کنیم. ما تا پای جان تلاش و مبارزه می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب