شما اینجا هستید

اسلایدر » وام خرید دوچرخه منتفی نشده است

به گزارش سرای امید، یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره سرانجام ارائه وام دوچرخه توسط شهرداری تهران اظهار داشت: ارائه وام دوچرخه دارای فرآیندهای خاصی است که هنوز در حال طی کردن این فرآیند هستیم.

وی افزود: هر چند که ارائه وام دوچرخه نهایی شده است ولی به دلیل شرایط اقتصادی و افزایش قیمت دوچرخه، فروشندگان دوچرخه دارای مشکلاتی جهت تأمین دوچرخه‌های مورد نیاز شده‌اند.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران ادامه داد: بالا بودن نرخ تعرفه گمرکی واردات دوچرخه و مشکلات اقتصادی فروشندگان دوچرخه دو علت عمده تأخیر در ارائه وام دوچرخه توسط شهرداری تهران بوده است ولی با این وجود سعی می‌کنیم که این موضوع را دنبال کنیم.

آزاده‌دل اعلام کرد: به دنبال راهکارهایی هستیم تا بتوانیم مشارکت بانک‌ها و فروشندگان دوچرخه را جهت ارائه وام دوچرخه جلب کنیم.

وی تصریح کرد: موضوع وام دوچرخه منتفی نشده است و شهرداری همچنان پیگیر این موضوع است.

به گزارش فارس، معاونان سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از جمله محسن پورسیدآقایی و یوسف حجت طی دو سال گذشته وعده ارائه وام دوچرخه به برخی از شهروندان تهرانی از جمله کارمندان و اهالی رسانه‌ داده بودند، همچنین سال گذشته معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد خبرنگاران در صورت حذف درخواست طرح ترافیک از کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو و وام دوچرخه برخوردار خواهند شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب