شما اینجا هستید

شهر خوب » فاز اول مجموعه ورزشی مراد آباد آماده بهره برداری شد
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در مورد افتتاح کمپ ورزشی و زمین چمن مصنوعی در محله مرادآباد گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران تامین فضاهای ورزشی است و با توجه به دستور شهردار تهران در خصوص پروژه های توسعه محلی و نیاز محله مراد آباد به سرانه ورزشی نسبت به ساخت یک ورزشگاه در این محله اقدام کردیم و مقدمات ساخت این کمپ ورزشی از ۲۰ اسفند سال گذشته آغاز شد.
وی با بیان اینکه فاز اول این مجموعه آماده بهره برداری است گفت: در فاز اول چمن مصنوعی تعبیه شده و مراحل نهایی احداث رختکن ها و سرویس بهداشتی را شاهد هستیم که به زودی با اتمام آن فاز اول مجموعه ورزشی مراد آباد به بهره برداری می رسد.
کلهری فاز دوم این مجموعه را یک سالن مجهز ورزشی عنوان کرد و افزود:در فاز دوم که کلنگ آن از ماه آینده زده خواهد شد یک سالن ورزشی مجهز و چند منظوره ساخته می شود که به رفع نیاز ورزشی اهالی مراد آباد کمک شایانی می کند.
وی با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی کمک گرفته شده اذعان داشت: این قرارداد ۱۰ ساله بوده و درآمدی پایدار برای شهرداری منطقه ۵ خواهد داشت.‌ علاوه بر این مردم محله نیز استفاده های لازم را از آن خواهند کرد و در کنار آن ایجاد اشتغال خواهد شد.
شهردار منطقه ۵ هدف از احداث این مجموعه را توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در سطح منطقه وافزایش نشاط و سلامتی شهروندان علی الخصوص نوجوانان و جوانان عنوان و تاکید کرد: راه های دسترسی آسان مردم برای ساخت مجموعه های ورزشی دراولویت شهرداری منطقه پنج است و اعتقاد داریم که هرچه برای ورزش شهروندی و مهیا کردن این مراکز برای شهروندان قدم برداریم کم است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب