شما اینجا هستید

اسلایدر » طرح صیانت برگشت خورد

به گزارش سرای امید، با رای اعضای کمیسیون مشترک صیانت (حمایت از کاربران در فضای مجازی)، این طرح  به مرکز پژوهش‌های مجلس برگشت خورد تا مواد آن  براساس نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران اصلاح شود.

در جریان جلسه گذشته کمیسیون طرح صیانت اعلام شد که وزیر ارتباطات در نامه ای خواستار اصلاح برخی مواد طرح شده است.

شنیده ها حاکی از این است که این فرایند با پیگیری محمد باقر قالیباف رئیس مجلس انجام شده و در پیش‌نویس پیشنهادات دولت نیز مباحث مربوط به اینستاگرام و پلتفرم‌های پرمخاطب تغییرات جدی دارد.

در همین رابطه، لطف‌الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: از آنجا که در اواخر جلسه روز دوشنبه کمیسیون، تعداد اعضا از حدنصاب  دو سوم برای رای‌گیری افتاد، امکان به رای‌ گذاشتن پیشنهاد دولت میسر نشد. بنابراین در این رابطه به شکل استمزاجی رای‌گیری انجام شد که نتیجه آن نیز مثبت بود. به همین دلیل مقرر شد تا برای بررسی پیشنهاد دولت و انطباق آن با کلیات و جزئیات طرح، آن را به مرکز پژوهش‌ها ارسال کنیم.

وی افزود: در همین راستا در نشست عصر امروز کمیسیون که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، رای‌گیری رسمی درباره دستور کار جلسه دیروز انجام شد و اعضا به بازگرداندن طرح به مرکز پژوهش‌ها رای مثبت دادند.

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی خاطرنشان کرد: علت ارسال طرح به مرکز پژوهش‌های مجلس این بود که پیشنهاد دولت درباره این طرح موجب تغییراتی در کلیات و جزئیات طرح مذکور می‌شد و با توجه به اینکه هدف ما این است که نظرات دولت پیرامون این طرح نیز مدنظر قرار گیرد، آن را به مرکز پژوهش‌ها ارجاع دادیم تا تغییرات لازم بر روی طرح را در مدت ۱۰ روز اعمال کند.

سیاهکلی گفت: جلسه آتی کمیسیون یک روز پس از اتمام بررسی طرح در مرکز پژوهش‌ها برگزار خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب