شما اینجا هستید

اسلایدر » طرح دو فوریتی جهش تولید و رونق مسکن در دستورکار مجلس

به گزارش سرای امید، مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات دستور کار هفته جاری این کمیسیون، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بررسی طرح دو فوریتی جهش تولید و رونق مسکن با حضور کارشناسان مربوطه در دستور کار روز یکشنبه اعضای کمیسیون عمران قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسکن تابعی از از عرضه و تقاضا است، افزود: در سال‌های گذشته مسکن متناسب با نیاز کشور عرضه و تولید نشده و همین امر به وضعیت کنونی بازار مسکن منجر شده است؛ تقاضای خیل عظیمی از مردم موضوع مسکن است و در بهترین شرایط ما ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور تولید می‌کنیم در حالیکه نیاز کشور بر اساس برآورد کارشناسان بیش از ۹۰۰ هزار واحد است.

عضو کمیسیون عمران درباره این طرح گفت: طرح جهش تولید و تأمین مسکن جهت مدیریت زمین، پرداخت تسهیلات بانکی با سود کم، عرضه مصالح ساختمانی ارزان قیمت را دنبال می‌کند.

یوسفی با اشاره به دستورکار روز سه‌شنبه این کمیسیون اظهار داشت: بیژن زنگنه وزیر نفت با حضور در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون عمران، گزارشی را درباره عملکرد طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت و عملکرد بند (و) تبصره ۱ قانون بودجه سال ۹۹ ارائه خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز(چهارشنبه ۱۹ شهریور) دو فوریت طرح جهش تولید و تأمین مسکن را با ۱۶۹ رای موافق، ۳۳ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۳۳ نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب