شما اینجا هستید

اسلایدر » شورای عالی مسکن احیا می‌شود/ وزیر راه: سهم مردم در طرح‌های مسکنی را ارزان‌سازی می‌کنیم

به گزارش سرای امید، رستم قاسمی در نشست شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر نهضت خانه‌سازی و ارتقای زیر ساخت ها و خدمات شقوق مختلف حمل‌ونقل، اظهار کرد: با توجه به کسری بودجه دولت باید به دنبال روش‌های جدید تامین منابع برویم و جذابیت‌های لازم را برای  سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به دستور رییس‌جمهوری برای رونق مسکن، برنامه‌هایی که توسط دولت دوازدهم آغاز شده ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح جهش تولید مسکن که به تصوی مجلس رسیده مزیت‌هایی دارد که با اجرایی و عملیاتی شدن آن نهضت تولید مسکن در کشور، سرعت می‌گیرد. انجام این مهم با تامین منابع مالی و موضوع زمین پیگیری خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در حوزه مسکن و حمل و نقل با توجه به شرایط موجود در کشور باید تحرک و تحول ایجاد شود، گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس اعلام آمادگی کرده اند لوایحی را برای تسهیل در رونق تولید مسکن و همچنین موانع موجود برای توسعه بخش حمل و نقل تصویب کنند.

قاسمی اضافه کرد: انتظار است تا همکاران در وزارت راه و شهرسازی برای سه موضوع تدوین پیش‌نویس بودجه ۱۴۰۱، تدوین  لوایح مورد نیاز، همچنین طرح موضوعات و مشکلات احتمالی در جلسات شورای عالی مسکن ، تلاش ویژه ای معطوف کنند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر رفع موانع موجود بر تولید مسکن که بخشی از آنها از جمله افزایش قیمت مصالح ساختمانی است، بیان کرد: دولت انگیزه و مسئولیت برای ساخت مسکن و رونق تولید را دارد. همچنین دولت از راهکارهایی که سبب ارزان‌سازی سهم مردم برای آورده‌ها در اجرای طرح‌های مسکن می‌شود؛ استقبال می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب