شما اینجا هستید

اسلایدر » ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز منطقه ۵ تهران تخریب شد

به گزارش سرای امید، علیرضا نادعلی صبح دیروز در جریان نود و نهمین جلسه شورا طی تذکری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بارها نسبت به موضوع ساخت‌و‌ساز غیرمجاز تذکر دادند، موضوعی که اگر رخ دهد می‌تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل‌ساز شود.

وی افزود: در همین زمینه گزارشی به بنده رسید که در منطقه پنج شهر تهران و در اراضی «مرادآباد» که اراضی ملی و در حریم واقع شده، با توجه به غفلت در گذشته، ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار مترمربع به صورت رسمی به مردم واگذار شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در این مدت عده‌‌ای سودجو به شهروندان در همین اراضی وعده ساخت و ساز دادند و بارها سر همین موضوع درگیری رخ داده است.

نادعلی ادامه داد: خوشبختانه با مصوبه شورای تامین و کمک دادستان تهران و همراهی نیروی انتظامی روز پنج‌شنبه هفته گذشته با ۶۰۰ نفر نیرو شامل ۲۰۰ نفر از نیروی انتظامی و ۴۰۰ نفر نیروی اجرایی، اقدام به تخریب ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز شد.

وی تاکید کرد: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از هر مقابله با ساخت‌و‌ساز غیرمجاز حمایت می‌کند و نباید ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در تهران رخ دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب