شما اینجا هستید

شهر خوب » رضایت فراهانی از آغاز پروژه باغ راه سلامت در منطقه ۱۷
گروه : شهر خوب

به گزارش سرای امید، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران صبح چهارشنبه ۱۹ مرداد به بازدید از شهرداری منطقه ۱۷ تهران پرداخت و در جریان پروژه های در حال انجام یا به پایان رسیده این منطقه قرار گرفت.فراهانی همچنین در جریان این بازدید به بحث و تبادل نظر با شورایاران منطقه ۱۷ پرداخت و بر اهمیت نقش آنها در پیشبرد مسائل شهری و لزوم تعامل تمامی معاونین شهرداری با شورایاران و بهره گیری از نظرات آنها تاکید کرد.

در این نشست شورایاران منتخب مردم از محلات مختلف منطقه ۱۷ به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و به مسائلی چون ابطال مصوبه فعالیت شورایاران، بافت فرسوده منطقه، تراکم جمعیت بالا، وجود خط آهن در منطقه مسکونی، مشکلات نهرها و پل های عابر پیاده در منطقه پرداخته و ضمن تشکر از شهرداری منطقه ۱۷ برای حل بسیاری از این معضلات خواستار دستور برای تامین بودجه مناسب برای پروژه های کوچک محور و حل معضلات منطقه شدند.

پس از آن عضو شورای شهر تهران همراه با محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ و معاونین به بازدید از نواحی و خیابان های منطقه پرداخته و بر روند پروژه های در حال انجام یا به پایان رسیده نظارت کردند.در جریان این بازدید،فراهانی و هیات همراه ابتدا به خیابان خردپی رفته و از نهرهایی که در این محله ساخته و باعث شده تا نظافت به خانه ها برگردد بازدید کردند.

عضو شورای شهر تهران در جریان این بازدید سپس به سمت کوچه نیازمند در خیابان مهمان نوازان رفته و بر روند نهرسازی در این کوچه و ترمیم پله های آهنی آنجا نظارت کردند.بازدید از باغ راه سلامت و همچنین پروژه نیروگاه خورشیدی ستاد بحران از دیگر بازدیدهای صورت گرفته بود.

عضو شورای شهر تهران سپس از مسیر دوچرخه خیابان متین، باغ پروانه در بوستان بهاران ، نهرسازی در خیابان فرخنده و پیاده رو سازی در خیابان مقدم بازدید کرد. در پایان فراهانی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط شهرداری منطقه ۱۷ بر تسریع روند اجرای پروژه های محلی تاکید کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب