شما اینجا هستید

اسلایدر » رئیس جمعیت هلال احمر:بیماری کرونا در ایران مدیریت شده است

به گزارش سرای امید، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در آئین بسته بندی و توزیع ۲ هزار بسته غذایی با مشارکت خیرین برای خانواده‌های نیازمند که صبح امروز (یکشنبه بیست و پنجم خرداد ماه) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون کار‌های بسیار خوبی انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: پس از کرونا همدلی بسیار خوبی با کمک مقام معظم رهبری ایجاد شد و با تمام تلاش‌ها توانستیم بیماری کرونا را کنترل کنیم.

همتی با بیان اینکه بیماری کرونا مدیریت شده است، گفت: جایگاه کشور ما در میان سایر کشور‌ها حاکی از مدیریت خوبی است که داشته‌ایم. حتی کمترین کمک‌ها هم به کشور ما وارد نشد و با همین کمبود امکانات توانستیم این بیماری را به سرانجام خوبی برسانیم.

وی افزود: مشکلات پس از کرونا در سایر کشور‌ها مشاهده شد، اما در کشور ما خیرین هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و حدود ۱۱۰ میلیارد تومان به هلال احمر کمک نقدی و غیر نقدی شد و هر آنچه به دست ما رسیده را به نیازمندان دادیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به کمک خیرین تصریح کرد: به واسطه کمک خیرین و امدادگران و داوطلبان توانستیم کمک‌های بسیاری را جمع آوری کنیم. هلال احمر از دولت پولی دریافت نمی‌کند و امروز سومین بخش از کمک‌ها به نیازمندان ارائه می‌شود.

همتی ادامه داد: حتی بسیاری از خانواده‌ها چیزی برای کمک نداشتند، اما با کمک خیرین توانستیم به این افراد کمک کنیم. حاکمیت هر چه در بساط دارد عرضه کرده، اما محدودیت‌های تحریمی وجود دارد و با وجود خیرین توانستیم کمک‌های بسیاری را به این نیازمندان ارائه بدهیم.

وی با اشاره به انتخابات هلال احمر بیان کرد: بیش از ۳۱۵ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند و این رقابت بین خیرین بود و از همه مسئولان می‌خواهم که به جمع سرخ پوشان بپیوندند و به دور از هیاهو‌ها این جمعیت را پاک و منزه نگه داریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب