شما اینجا هستید

خبر خوب اجتماعی » حمایت از ۵ معلول، شرط ضمن عقد برای مهریه بانوی قوچانی

به گزارش سرای امید،یک نوعروس جوان قوچانی که قسمتی از مهریه‌اش حمایت از بچه‌های زیرپوشش بهزیستی بود، مهریه‌اش را عندالمطالبه تنها ۲۰ روز پس از عقد، از همسرش دریافت کرد و ۵ کودک معلول و بدون سرپرست زیرپوشش بهزیستی قوچان را با یکدیگر تحت حمایت خود قرار دادند.

سرپرست اداره بهزیستی قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: یک بانوی نیک‌اندیش و خیر قوچانی یک قسمت از مهریه خود را حمایت از ۵ معلول زیرپوشش بهزیستی قرار داده و چون مهریه عندالمطالبه بوده است با همسر خود طی مراجعه‌ای به اداره بهزیستی، به این مسئله جامعه عمل پوشاندند.

ربابه خلیل‌آبادی با تأکید بر اینکه این حرکت نواندیشانه باب جدیدی در توجه به توانایی معلولین و فرهنگ حمایت از آن‌ها ایجاد کرده و به‌نظر می‌رسد این اقدام برای نخستین‌بار در این شهرستان اجرا شده است، افزود: ۳ دانش‌آموز معلول شامل یک دختر و ۲ پسر به همراه ۲ دانش آموز بدون سرپرست که همگی در مقطع ابتدایی قرار دارند زیرپوشش این زوج جوان قرار گرفتند.

وی بیان کرد: این زوج جوان که میانگین سنی آن‌ها حدود ۲۸ سال است تعهد داده‌اند تا ۱۸ سال این کودکان را مورد حمایت خود قرار دهند و ماهیانه مبلغ ۳۰ هزار تومان به حساب هر کدام از آن‌ها واریز کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب