شما اینجا هستید

اسلایدر » تشکیل ۳۰۰۰۰ تیم مینی فوتبال روستایی در کشور

به گزارش پایگاه خبری سرای امید، حمید سجادی، امروز دوشنبه (۷ شهریورماه) در سفر به استان کردستان که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، اظهار کرد: جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاه ویژه ای دارند و نظام و دولت مردان نیز به حضور جوانان در عرصه های مختلف امید بسته اند.

وی با بیان اینکه جوانان همیشه در عرصه های مختلف تحول آفرین و تاریخ ساز بوده اند افزود: امروز امور جوانان وزارت ورزش با دستور ریاست جمهور به دست جوانان سپرده شده و امید است که بتوان با اهتمام جدی در استان ها به ویژه در استان کردستان در عرصه جوانی جمعیت اقدامات خوبی انجام داد.

وزیر ورزش و جوانان از فعالیت ۴۰۰۰ سمن فعال در حوزه جوانان در سطح کشور خبر داد و عنوان کرد: ساماندهی عملکرد سمن ها یک پروژه مهم  و اولویتدار وزارت ورزش است که تحقق این امر می تواند تاثیر بسزایی در جامعه داشته باشد.

وی در رابطه با ورزش و کاهش رویدادهای این حوزه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا ادامه داد: اکنون آمارها نشان می دهد که تعداد رویدادها بسیار متفاوت با ادوار گذشته است و به طور میانگین در هفته تربیت بدنی، بالغ بر ۷۰۰۰ رویداد در سطح کشور برگزار شده و همچنین در ایام نوروز بالغ بر ۷۰۰۰ رویداد مرتبط با این ایام برگزار شده است.

سجادی با بیان اینکه ورزش در دوره جدید رویداد محور شده است افزود: معتقدیم که ورزش باید به دیدار مردم برود و در دل روستاها و خیابان ها رویدادهایی برای شور و نشاط مردم برگزار شود.

به گفته وی، اتمام پروژه های ورزشی، طی هفت ماه از آغاز دولت سیزدهم، رکورد ۹ سال گذشته را شکسته و این نتیجه تلاش شبانه روزی است؛ این امر قانع کننده نیست و نباید این تلاش قطع شود.

وزیر ورزش و جوانان، بااشاره به برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی پیش رو، از جمله بازی های آسیایی و المپیک، افزود: در این مسیر تعداد زیادی اردوی آمادگی برگزار می شود و استان های کشور باید صف مقدم موفقیت ورزش در عرصه های بین المللی باشند.

وی بیان کرد: امید است که در استان افسانه ای کردستان، که پتانسیل های زیادی دارد و دارای مردمانی نجیب و سخت کوش است، حوزه جوانان و ورزش بیش از پیش تلاش کرده و با تدوین برنامه های مدون پیشرفت داشته باشد.

به گفته سجادی، تقویت منابع سازمانی، منابع مالی و همفکری مدیران از جمله نیازهای ورزش و جوانان استان کردستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکبد بر اینکه منابع مالی در استان کردستان باید تقویت و از پتانسیل های طبیعی استان برای تقویت ورزش های طبیعی استفاده بهینه شود عنوان کرد: تحقق این امر پای کار بودن مدیران، خلاقیت و حضور کارشناسان را می طلبد.

وزیر ورزش، یکی از برنامه های معاونت همگانی و فرهنگی وزارت ورزش، را تشکیل ۳۰ هزار تیم مینی فوتبال روستایی با ۳۵۰ هزار فرزند و ورزشکار روستایی در قالب تیم های فوتبال (گل کوچک) ذکر کرد و گفت: این امر با اعتباری بالغ بر ۳۵میلیارد تومان انجام شده است.

سجادی، اعلام کرد: المپیاد سراسری ورزشی ایرانیان از نیمه دوم شهریور ماه شروع شده و تا روز سه شنبه ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب