شما اینجا هستید

اسلایدر » بیانیه زیبای هواداران پورتو در حمایت از طارمی؛ تو شاهزاده پارسی ما هستی

به گزارش سرای امید، سایت هواداری پورتال دوس دراگوئس در گزارشی به اظهارات سایت باشگاه اسپورتینگ واکنش نشان داد و به تعریف و تمجید از ستاره کشورمان پرداخت.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون، رقیب اصلی پورتو در صفحه رسمی خود گزارشی از متن یک نفر را بازنشر کرد. گزارشی که به طارمی القابی زشت و زننده داده بود. این سایت در گزارش یکشنبه خود در خصوص طارمی نوشت: او فیک است، او غیرواقعی است. با اینکه او از ایران است ولی هوادران پورتو خیلی او را دوست ندارد زیرا او مار افسون‌گر است. او عاشق تمارض و دایو زدن است.

این اقدام زشت و زننده باشگاه اسپورتینگ با واکنش هواداران پورتو روبه‌رو شد و سایت portal dos dragoes در خصوص این موضوع مطلبی با عنوان «تو شاهزاده پارسی ما هستی» نوشت.

پورتال دوس دراگوئس نوشت: اینکه فوتبال و جامعه پرتغال مملو از بیگانه‌هراسی است چیز جدیدی نیست. اینکه هر روز موارد نژادپرستی و خشونت های بی رویه در میان هواداران تکرار می‌شود چیز جدیدی نیست. اینکه رهبرانی وجود دارند که نفرت بکارند چیز جدیدی نیست. اینکه لیگ هیچ کاری انجام نمی‌دهد و خود را به نشان دادن تی‌شرت برای رویارویی با این همه مشکلات محدود می‌کند، چیز جدیدی نیست.

این سایت ادامه داد: همانطور که هر روز از منفی‌نگری شگفت زده می‌شویم، ببینید، یک باشگاه بزرگ وجود دارد – که در حال کوچکتر شدن است – که تصمیم می‌گیرد تمام بی‌شرمی خود را در یک مقاله منتشر شده که نظر یک نفر است را در وب سایت رسمی باشگاه قرار دهد. تیتو آرانتس فونتس از مهدی طارمی به عنوان “افسونگر مار قلابی و اصیل” یاد می کند. اینکه ملیت یک نفر با حرکات سیرک آمیخته می‌شود برای ما تنها یک نکته دارد که چقدر ما بی‌گناه هستیم.

سایت portal dos dragoes البته مدعی شد که این نفرت ریشه در اتفاقات گذشته دارد. این سایت نوشت: قبل از ورود به پورتو، علاقه باشگاه لیسبون به مهدی طارمی علنی بود. مهاجم ایرانی برای پوشیدن لباس آبی و سفید پورتو لباس سبز و قرمز آنها (اسپورتینگ – بنفیکا) را رد کرد. تیتو می‌گوید که «ورزش خیلی می ترسد». نه تیتو، نه دوست من. این نظر تو است. چیزی که اسپورتینگ را می‌ترساند براگا و سانتاکلارا بودند. چیزی که اسپورتینگ را می‌ترساند، ۶ امتیاز از دست دادن این دو بازی در ۱۵ روز بود. وقتی صلاحیت کافی نباشد، ناامیدی به وجود می آید که در این نوع نظرات منعکس می شود.

در جدول لیگ پرتغال پورتو شانس اصلی قهرمانی در لیگ پرتغال است و اسپورتینگ با ۶ امتیاز پایین‌تر در رده دوم جای دارد. آنها اول اردیبهشت در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب