شما اینجا هستید

اسلایدر » بهبودی بازیگر سرشناس پس از ابتلا به کرونا

به گزارش سرای امید، ندا قاسمیان همسر بهروز بقایی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی همسرش بعد از ابتلا به بیماری کرونا گفت: همسرم همچنان در خانه مشغول به استراحت است، خوشبختانه بیماری کاملاً دفع شده و این خانه نشینی هم در ادامه روند قرنطینه خانگی است که اکثر مردم این روزها سعی در رعایت آن دارند.

وی در همین راستا ادامه داد: نزدیک به یک ماه از مرخص شدن همسرم می‌گذرد و وی همواره پس از ترخیص در خانه بوده است، البته معاینات همچنان روی وی ادامه داشته اما با توجه به تغییرات مثبتی که داشته مشخصا بیماری کرونا به کل دفع شده و وی در سلامت کامل به سر می‌برد.

همسر این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت روحی وی افزود: شرایط فعلی و قرنطینه خانگی بعد از نزدیک به سه ماه برای همه سخت است، طبیعتا همسرم نیز بعد از گذران این دوره طولانی از خانه نشینی همچون اکثریت ما کمی کسل و بی‌حوصله است که البته برای همه افرادی که قرنطینه خانگی بوده اند پیش می‌آید.

قاسمیان با اشاره به قطع درمان دارویی بهروز بقایی تاکید کرد: مدت‌هاست که درمان دارویی بر روی همسرم متوقف شده است، حال وی بسیار بهتر است اما برای احتیاط و مطمئن شدن از اینکه دیگر ویروس در بدن وی وجود نداشته باشد، در خانه مانده است.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: خوشبختانه روزهای سخت بیماری بهروز بقایی کاملا به سر رسیده و ما کاملا امیدواریم که با پایان وضعیت فعلی شیوع کرونا و قرنطینه وی بتواند از خانه خارج شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب