شما اینجا هستید

خبر خوب اقتصادی » افزایش رقم سود سهام عدالت نسبت به سال ۹۷

به گزارش سرای امید، علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به جزئیات واریز سود سهام عدالت گفت: میزان قطعی سود سهام عدالت تا پایان بهمن واریز می‌شود، ولی طبق برآورد‌های انجام شده این رقم بالاتر از سود سهام سال ۹۷ است به طوری که میزان سود واریزی را به شکل دقیق نمی‌توان مشخص ساخت و در حال دریافت اطلاعات میزان نقدینگی از شرکت‌ها هستیم به همین دلیل در موقعیت فعلی رقم دقیقی را نمی‌توان گفت.

او  با اشاره به تفاوت میزان سود واریزی به حساب مشمولان سهام عدالت اضافه کرد: برخی از افراد دارای سهام یک میلیونی و برخی دیگر از سهام ۱۰۰ هزار تومانی برخوردارند، بنابراین میزان سود واریزی وابسته به میزان سود پرداخته شده از سوی شرکت‌ها به این سازمان است.

رئیس سازمان خصوصی سازی بیان کرد: واریز سود سهام عدالت سال ۹۶ از اول آذر سال ۹۷ با واریز سود ۲ دهک پایین جامعه یعنی کمیته امداد امام خمینی  و سازمان بهزیستی آغاز و سود آن به صورت یکجا به حساب این افراد واریز شد.

صالح با اشاره به اینکه در حال حاضر نمی‌توان برآورد دقیقی از میزان سود سهام عدالت پراختی به مشمولان در سال ۹۸ گفت: در سال ۹۵ به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، ۲۰۰ هزار تومان سود پرداخت شده و در سال ۹۶ هم به این میزان سهام ۱۷۵ هزار تومان سود تعلق گرفته است. بر این اساس پیش بینی می‌شود این رقم برای امسال بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

گفتگو:غلامعباس بهمنی دهکردی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب