شما اینجا هستید

اسلایدر » آغاز واکسیناسیون عوامل سریال‌های صداوسیما

به گزارش سرای امید، به نقل از سیمافیلم،علی‌اکبر تحویلیان که تهیه کنندگی سریال «از سرنوشت» را عهده دار است، یا اعلام اینکه «صداوسیما توانست واکسیناسیون عوامل سازنده سریال‌ها را آغاز کند»، همچنین خبر داد که تصویربرداری سریالش هم از سر گرفته شد.

علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده  افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت، صداوسیما توانست واکسیناسیون عوامل سازنده سریال‌ها را آغاز کند. در این راستا عوامل سازنده سریال «از سرنوشت» هم در حال انجام واکسیناسیون هستند که به امید خدا آسیب کمتری (با رعایت دستورالعمل های بهداشتی) متوجه عوامل سازنده شود.

وی ادامه داد: با توجه به درگیر شدن برخی عوامل سریال «از سرنوشت» به ویروس کرونا، کار متوقف شده بود که از روز یکشنبه، ۳۱ مردادماه در لوکیشنی در تهران تصویربرداری سریال از سر گرفته شد؛ بنابراین گزارش، فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در گروه فیلم و سریال شبکه دو در حال تولید است.

در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی، ساناز سعیدی، رابعه مدنی و … بازی می‌کنند.

عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب