شما اینجا هستید

اسلایدر » کاهش ۶۰۰ هزار تومانی اقساط وام ودیعه ۵۰ میلیونی مستاجران

به گزارش سرای امید، بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا وام ودیعه مسکن با نرخ سود ۱۲ درصد و تقسیط ۳۶ماهه (برای حداکثر تسهیلات تا ۳۰ میلیون تومانی) و برای تسهیلات بیش از۳۰ میلیون تومان با تقسیط ۶۰ماهه است که البته در صورت تمایل متقاضی مدت بازپرداخت تسهیلات می‌تواند کاهش یابد.

پیش از این و بر اساس مصوبه قبلی ستاد مذکور بازپرداخت وام ودیعه مسکن برای وام‌های ۱۵، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماهه بود. به عبارت دیگر برای وام ۳۰ میلیون تومانی مبلغ اقساط ماهانه مستأجران ساکن در کلانشهرها ۹۹۶ هزار و ۴۲۹ تومان است. کل بازپرداخت این وام حدود ۳۶ میلیون در ماه ۳۶ خواهد بود. همچنین میزان اقساط ماهانه وام ۱۵ میلیون تومانی در بازپرداخت ۳۶ ماهه، ۴۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان است. کل بازپرداخت این وام ۱۷ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان در ماه آخر خواهد بود.

مستأجران تهرانی نیز پس از دریافت ۵۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن بایستی ماهانه حدود یک میلیون و ۶۶۰ هزار تومان پرداخت می‌کردند. اما با مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اقساط وام مذکور حدود ۶۰۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

بر این اساس میزان سود وام ۵۰ میلیون تومان ودیعه مسکن با نرخ ۱۲ درصد ۱۶ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان در ماه ۶۰ بازپرداخت اقساط خواهد بود. میزان قسط ماهانه این وام در روش ساده یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان است. کل بازپرداخت مستأجر برای این وام نیز ۶۶ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب