شما اینجا هستید

اسلایدر » کاهش آلودگی هوای‌ پایتخت از چهارشنبه/بارش مجدد برف و باران در کشور از جمعه‌

به گزارش سرای امید، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور و پیش‌بینی وضعیت شهرها اظهار داشت: امروز در ارتفاعات استان‌های کرمان و فارس، بارش برف داریم، همچنین در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور استان‌های کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق ادامه دارد.

وی گفت:‌ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام داریم و این موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت خصوصا تهران، اصفهان و اراک خواهد شد، روز چهارشنبه از سمت شمال غرب با وزش باد از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود.

مدیر پیشگیری و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه ‌تا جمعه در شمال کشور افزایش ابر، گاهی وزش باد خواهیم داشت و به تدریج روند افزایش نسبی دما در سواحل خزر و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد:‌ از اواخر وقت روز جمعه سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش باران و برف در این مناطق خواهد شد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران در سه روز آینده صاف پیش‌بینی می‌شود همچنین روز پنجشنبه نیز آسمان تهران کمی ابری است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۹ درجه و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

مدیر پیشگیری و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان وشهر‌کرد با کمینه دمای ۱۳ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود، همچنین فردا در ۲۵ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب