شما اینجا هستید

اسلایدر » وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه‌بندی معلمان به‌زودی ‌اجرا خواهد شد

به گزارش سرای امید، یوسف نوری‌ در نشست صمیمی با پیشکسوتان، معلمان و دانشجومعلمان منتخب استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: معلمان، با اقتدار و اختیار کامل در کلاس، امر تعلیم و تربیت را جدی بگیرند و اجازه نفوذ دشمنان در دستگاه را ندهند.

نوری ادامه داد: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، از حمایت کامل رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی، برخورداریم و این طرح به‌زودی با اعتبار مکفی، اجرا خواهد شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با تأکید بر این که “در پرداخت‌ها نمی‌توانیم از قانون سرپیچی کنیم”، تصریح کرد: جامعه فرهنگیان باید هوشیارتر از همیشه عمل کند و مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت و همه نارسایی‌ها را با سند و مدرک ارائه و از طریق قانونی پیگیر شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان جوان و دانشجومعلمان، می‌توانند با رفتارهای مناسب و صمیمی مطابق آنچه در شیوه‌های تربیتی ائمه(ع) و بزرگان اسلام دیده می‌شود، زمینه را برای پرورش دانش‌آموزان طراز جمهوری اسلامی فراهم کنند و راه‌های نوین برای تربیت نسل جدید ارائه دهند.

وی با بیان این‌که ابتکار، خلاقیت و به‌کارگیری روش‌های به‌روز، منجر به ایجاد تحول می‌شود، گفت: نظام تعلیم و تربیت از دانشجومعلمان انتظار دارد برای ایجاد تحول در دستگاه، تلاش کنند.

نوری تصریح کرد: باید با اتحاد، همدلی و مشورت معلمان جوان و دانشجومعلمان با یکدیگر و استفاده از تجارب پیشکسوتان، نظرات و عملکردهای خلاقانه را جمع‌بندی و نیازمندی‌های نظام را شناسایی و تبیین کنیم.

وی در پایان گفت: وزارت آموزش و پرورش از طرح‌ها و نظرات خوب و مؤثر دانشجومعلمان و سایر همکاران فرهنگی استقبال خواهد کرد و در صورت تأیید آنها را تاحصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب