شما اینجا هستید

اسلایدر » نایب قهرمانی بانوان قایقران ایران در مسابقات جهانی ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری سرای امید، در ادامه مسابقات قایقرانی رفتینگ کاپ جهانی که به مدت ۳ روز در ایتالیا در حال برگزاری است، تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در مسابقه ماراتن، RX و اسلالوم به مصاف رقبای خود رفتند. امروز و در آخرین روز این رقابت‌ها و در ماده اسلالوم، تیم بانوان صاحب مدال طلا شد و تیم ملی مردان هم در مجموع به مقام هشتم دست پیدا کرد.

پیش از این و در ماده RX، تیم ملی بانوان ایران موفق شده بود در رده دوم قرار گرفته و مدال نقره را از آن خود کرد. همچنین تیم مردان هم در مسابقه RX در جایگاه هشتم ایستاد. همچنین در ماده ماراتن، تیم ملی بانوان ایران مدال نقره را کسب کرد و تیم مردان هم در رده هشتم قرار گرفت.

بدین ترتیب و با احتساب مجموع مواد مسابقات و جمع امتیازات در رقابت‌های ماراتن، RX و اسلالوم، تیم ملی بانوان ایران بعد از ایتالیا میزبان مسابقات در رده دوم قرار گرفت.

تیم ملی بانوان ایران با ترکیب ستاره همایون‌فرد، سحر قاسمی، فائزه روناسی، مبینا قاسمی و صبا فدایی و تیم مردان هم با ترکیب حسین اسماعیل‌زاده، سیدبهداد مهاجرانی، محمدرضا صفدریان، سیدفرید پورآذریان و هادی خسروی در این رویداد حاضر شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب