شما اینجا هستید

خبر خوب ورزشی » سردیس زنده یاد جعفر کاشانی مقابل باشگاه شاهین نصب شد

به گزارش سرای امید، در این مراسم که با حضور خانواده زنده یاد جعفر کاشانی برگزار شد حجت نظری رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تصویب اعضای شورای شهر تهران سردیس این پیشکسوت فوتبال ایران در منطقه۸ و مقابل باشگاه شاهین که مرحوم کاشانی زحمات زیادی برای آن متحمل شده بود، نصب شد.
عضو شورای شهر تهران افزود: شورای شهر فرای رنگ‌ها و تیم‌ها در تلاش است تا مردم بزرگان و افتخارآفرینان ملی، ورزشی، فرهنگی، هنری و … را بیشتر بشناسند .
مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه۸ نیز در مراسم رونمایی از تندیس پیشکسوت فوتبال ایران گفت: احترام به پیشکسوتان همواره اقدامی ارزشمند است.همچنین تلاش مدیریت شهری همواره بر این است تا شهروندان، افتخارآفرینان ملی، ورزشی، فرهنگی و … در گذر زمان از یاد و خاطر مردم نروند.
سرپرست شهرداری منطقه۸ ضمن تشکر از شورای شهر تهران برای حفظ نام ورزشکاران و نامداران در پایتخت نیز، افزود: توجه هرچه بیشتربه ورزش کمک می کند تا معضلات و مشکلات شهری و به خصوص آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند.
رنجبریان با تاکید براینکه مدیریت شهری توجه ویژه به جوانان و ورزش دارد، گفت: ما به عنوان خدمت‌گزاران درشهر، این راه را ادامه خواهیم داد تا همراه با تدابیرشورای شهر، خاصه کمیته ورزش این شورا، سرانه ورزشی درمنطقه را توسعه و رونق دهیم.
همچنین حمید کاشانی فرزند زنده یاد جعفر کاشانی در مراسم رونمایی از سردیس پدر خود گفت : توجه ویژه شورای شهرو شهردار منطقه باعث مباهات است .جا دارد از مدیران ارشد شهری منطقه ۸ و شهرداری تهران همچنین اعضای محترم شورای شهر تشکر کنم . همچنین امیدوارم جایگاه پیشکسوتان در عرصه های مختلف از جمله ورزش و هنر همواره مورد توجه و اهمیت قرار بگیرد.
گفتنی است جعفر کاشانی بازیکن اسبق تیم های ملی، پرسپولیس و شاهین تهران که قرار است خیابان گلستان نیز به نام او شود، متولد ۱۱ اسفند ۱۳۲۲ در تهران بود. کاشانی در سال‌های ابتدایی انقلاب به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده عربی خدمت کرد. او در سال‌های پایانی عمر خود رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت بود و در دهم مهر ماه ۱۳۹۸ در تهران درگذشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب