شما اینجا هستید

خبر خوب اجتماعی » رد رشوه میلیونی توسط ماموران پلیس در گمرک پرویزخان کرمانشاه

به گزارش سرای امید، سرهنگ حمیدرضا نورایی از رد سه مورد رشوه توسط ماموران پاک‌دست پلیس این استان خبر داد و اظهار داشت: در مورد اول ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت‌زنی در محدوده بازارچه پرویزخان به یک دستگاه تریلی حامل بار مشکوک شدند و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تریلی، ۲ هزار و ۴۰۰ بطری سموم کشاورزی قاچاق را میان بار بیسکوئیت مخفی شده بود، کشف شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از کشف این بار قاچاق، راننده ۳۰ ساله که اهل کشور عراق بود مبلغ یک میلیون دینار عراقی معادل ۱۸۰ میلیون ریال رشوه به ستوان‌یکم «محمدحسین زارع»، ستوان‌دوم «علی محمودی»، ستوان‌سوم «ساسان رستمی» و ستوان‌سوم ـمسلم خوش‌ایمان» پیشنهاد می‌کند، اما ماموران پاک‌دست پلیس قصرشیرین از دریافت آن امتناع، موضوع را صورت‌جلسه و فرد متخلف را به مراجع قضائی معرفی می‌کنند.

نورایی خاطرنشان کرد: همچنین در موردی دیگر پس از انکه یکی از ماموران پلیس راه به اسم سروان «اقبال پرنو» در حین کنترل مدارک یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ متوجه مغایرت در شماره موتور، اتاق تعویض شده با شماره مغایر اولیه، رنگ مغایر و پرچ پلاکت شاسی غیرفابریک می‌شود اقدام به توقیف آن کرده و عنوان می‌کند خودرو باید اسقاط شود.

نورایی افزود: به دنبال آن، راننده خودرو به مامور وظیفه‌شناس پلیس راه گیلان‌غرب پیشنهاد دریافت رشوه ۱۰ میلیون ریالی می‌کند، اما وی از دریافت آن خودداری و موضوع را گزارش و صورتجلسه می‌کند.

وی یادآوری کرد: در مورد سوم نیز تیم گشت کنترل نامحسوس قرارگاه پلیس راه استان به سرپرستی سروان «فرامرز شیری» و رانندگی استواریکم «حسین کلوند» در محور کرمانشاه – کامیاران پس از ارتکاب سبقت ممنوع توسط راننده یک دستگاه کامیون ولوو آن را متوقف می‌کنند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از انکه تیم گشتی از راننده کامیون تقاضای مدارک می‌کنند متوجه می‌شوند راننده فاقد گواهینامه است که برای چشم‌پوشی ماموران از اجرای قانون به آن‌ها پیشنهاد دریافت رشوه به مبلغ ۸ میلیون ریال می‌کند که آنها از دریافت این مبلغ خودداری و موضوع را گزارش می‌کنند.

وی در پایان با قدردانی از همکاران شریف و زحمتکش پلیس استان گفت: ماموران انتظامی افرادی پاکدست و زحمتکش هستند که جز به اجرای قانون و تامین امنیت و رفاه مردم به چیز دیگری فکر نمی کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب