شما اینجا هستید

اسلایدر » خبر خوب وزیر آموزش و پرورش/ اهدای تسهیلات تا سقف ۴۰ میلیون تومان به فرهنگیان

به گزارش سرای امید،محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کم بهره، از سیاست‌های رفاهی آموزش و‌ پرورش است.

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رسید.

وزیر آموزش و پرورش افزود:
فرهنگیان عزیز می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

به گزارش فارس، پیش از اینگ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره تسهیلات پیش‌بینی شده برای فرهنگیان، اظهار کرد: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: اینگونه تسهیلات در سرفصل مرابحه تا سقف ۶۰ میلیون تومان به ازای تمام فرهنگیان واجد شرایط با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه قابل پرداخت است و هم اکنون پرداخت این وام‌ها در سراسر کشور در حال اجراست.

کریمی‌فر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین فرهنگی در کلانشهر تهران ۱۶۰ میلیون تومان و همین وام احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی، ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سایر فرهنگیان در کلانشهر تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۸۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۶۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای تسهیلات جهت خرید مسکن در شهر تهران برای فرهنگیان ۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۵۰ میلیون تومان و نیز در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان در سراسر کشور در حال پرداخت است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب