شما اینجا هستید

خبر خوب اجتماعی » تفاهم شهرداری با هلال احمر برای استفاده از سوله‌های مدیریت بحران

به گزارش سرای امید، شاهین فتحی رئیس جمعیت هلال احمر استان تهران عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در استانداری تهران برگزار شد، گفت: نیاز‌های جمعیت هلال احمر در حوزه اقلام معیشتی و پشتیبانی بیشتر از موجودی آن است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه هفته گذشته از امکانات استان تهران بازدید به عمل آوردیم، تصریح کرد: تمام نیاز‌ها از قبیل اسکان اضطراری و معیشتی ارزیابی شده و طی گزارشی به رئیس جمهور ارائه شد.

فتحی با بیان اینکه رئیس جمهور هم بر روی این گزارش دستور خوبی صادر کرده، ابراز امیدواری کرد که در ماه‌های آینده ذخایر هلال احمر به حدی برسد که چند درصد پیش بینی شهر تهران در برابر زلزله را جواب دهد.

او با بیان اینکه مشکل اصلی ما جستجو و نجات شهری است، تصریح کرد: تا سال ۲۰۵۰ نسبت آمار شهرنشینی ۷۰ به ۳۰ می‌شود و مشکل اساسی ما هم عملیات جستجو و نجات است.

فتحی با بیان اینکه امکانات فعلی جوابگوی عملیات جستجو و نجات در تهران نیست، گفت: امیدواریم پایگاه‌های اقماری تهران در روز‌های آینده شاهد تأمین اقلام باشد.

او افزود: پیش‌نویس تفاهم نامه با شهرداری تهران نوشته شده تا اقلام مورد نیاز از پایگاه‌های اقماری خارج شهر به سوله‌های شهرداری در داخل شهر بیاید و شهرداری هم علاقمند است تا سوله هایش را در اختیار هلال احمر قرار دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب