شما اینجا هستید

شهر خوب » افزایش ۲۰ درصدی بودجه تهران در سال ۹۹
گروه : شهر خوب , پر بحث

به گزارش سرای امید، نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره بودجه سال ۹۹ استان تهران، اظهار داشت: بودجه سال آینده نسبت به ۹۸ افزایش خوبی در سطح استان داشته و حدود ۲۰ درصد بیشتر از بودجه سال ۹۸ است.

وی بیان داشت: استان تهران جزو استان‌های درآمدزای کشور محسوب می‌شود و میزان درآمد بودجه سنواتی گذشته اثرگذار بوده و امسال هم ۱۸ درصد افزایش درآمد حوزه مالیاتی به نسبت سال ۹۸ داشته‌‌ایم.

ترکی بیان داشت: در حال حاضر در خصوص ضریب بازگشت به نسبت مابقی استان‌ها استان تهران وضعیت بهتری در سال آینده خواهد داشت ولی با توجه به مشکلات دستگاه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید توجه ویژه‌ای به استان تهران از لحاظ بودجه سال ۹۹ شود.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران روز گذشته در جلسه شورای اداری استان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد به بودجه استان تهران گلایه کرد و گفت: استان تهران اقداماتی در حد ملی انجام می‌دهد ولی بودجه استانی هم دریافت نمی‌کند و از سازمان برنامه و بودجه استان خواست که این موضوع را بررسی کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب