شما اینجا هستید

خبر خوب اجتماعی » ارسال محموله ۸۰ تُنی کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش سرای امید،پنجمین محموله هوایی جمعیت هلال‌احمر شامل کالاهای اهدایی مردم نوعدوست ایران برای سیل‌زدگان ظهر امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران از فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) به مقصد سیستان و بلوچستان بارگیری شد.

محمود رضا پیروی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در این مراسم گفت: این محموله به وزن ۸۰ تن و ارزش ۴۰ میلیارد ریال شامل اقلام اهدائی مردمی، سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهایی مانند پتروشیمی ماهشهر، وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، اصناف تهران، اتحادیه نانوایان و … برای سیل‌زده‌های سیستان و بلوچستان بارگیری شد.

وی افزود: این، پنجمین محوله هوایی است که برای مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود و علاوه بر آن امدادرسانی و ارسال اقلام امدادی به صورت زمینی از استان‌های معین از ابتدای وقوع سیل تا کنون در حال انجام است.

پیروی محموله ارسالی را شامل مواد غذایی و وسایل گرمایشی عنوان کرد و گفت: این محموله شامل برنج، روغن، آرد، بخاری، کنسرو، آب آشامیدنی، پتو، موکت، لوازم بهداشتی، شوینده و … است.

وی از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری مستمر در ارسال کمک‌های مردمی به مناطق متاثر از سیل و آب گرفتگی دو هفته اخیر تشکر کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب