شما اینجا هستید

خبر خوب اجتماعی » آغاز فاز ترویجی پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشيني» در منطقه ۱۵

به گزارش سرای امید، اکبر مختاری با اشاره به اینکه این طرح با هدف ایجاد حس مسئولیت پذیری و مشارکت ساکنین آپارتمانها از سال گذشته آغاز به کار کرده است، گفت: تاکنون برای اجرای این طرح پنج رویداد با عناوین «چای همسایگی»، «مدیریت بحران با محوریت آموزش آتش نشانی عمومی» ، «ورزش همسایگی»، «پاکزی» و« باغچه های همسایگی» برگزار شده است.

او به آغاز فاز ترویجگری در این پویش اشاره کرد و گفت: در این مرحله متخصصین ساکن در مجتمع به منظور مشارکت این افراد با مشاغل و تخصصهایشان جهت رفع معضلات موجود به ویژه در شرایطی که بیماری کرونا مانع حضور افراد غریبه در ساختمان می شود شناسایی می شوند.

مختاری اضافه کرد: تاکنون همسایگان در تخصص هایی نظیر جوشکاری، برقکاری، تزریقات ، خیاطی ، آرایشگری و… در راستای رسیدگی به معضلات ساختمان و همچنین کمک به یکدیگر گامهای مثبتی را برداشته اند و در صورت نیاز به سایر همسایگان، توسط شاغلین متخصص در مجتمع ، آموزش های لازم ارائه می شود.

او افزود: در این فاز ۶رویداد تا پایان شهریور اجرا می شود که شناسایی متخصصین و مشاغل و بهره گیری از پتانسل ها و ظرفیت آنان در بهبود وضعیت مجتمع نخستین رویدا فاز ترویجی بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشيني» در مجتمع مبعث منطقه ۱۵ با استقبال خوب ساکنان این مجتمع مواجه شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سرای امید | سایت خبرهای خوب